الخميس، 11 فبراير 2010

حبيت حياتي



حبيت حياتي وكل سنيني


ونسيت اهاتي ومر انيني


بصيت لروحي لقيتني لاقيني


وداويت جراحي بكل حنيني


ورميت الحزن اللي كاويني


ولقيت الفرحه علي جبيني


ومصدقتش اني لاقيني


**********


بصيت لنفسي في عيون


ي لقيتني فرحان بجنوني


واوام نسيت كل همومي


بصيت لنفسي في مرايتي


لقيتني فرحان بحكايتي


ولقيت حياتي بقت احلي


من بعد اَهاتي وانيني

هناك تعليقان (2):

  1. جميلة والله
    وسر جمالها إن كلها تفاؤل وروح مرحة قلما نجدها

    اتمنيت كتير أكتب حاجه فيها أمل ومش عارف * _ ^

    نفسي فعلا!

    ...
    تسلمي يا سندريلا
    ويارب دايما تكون الأيام حلوة كدا

    تحيتي

    أحمد فتحي

    ردحذف
  2. ماهو لو عشنا حياتنا بدون امل متبقاش حياه
    انا حاليا في صراع مع نفسي
    نفسي بتشدني للحزن والاكتئاب
    وانا بحاول اتغلب علي ده
    صدقني لو حاولت هتقدر وانا مستنيه ادخل مدونتك قريب الاقي فيها كتابات كلها امل وتفاؤل
    نورتني بمرورك يا دكتور

    ردحذف